Telefonközpont

Profizmus - Kényelem - Alacsony telefonköltségek


Olyan megoldást kínálunk ahol nincs előfizetési és kapcsolási díj, az esetlegesen már meglévő vezetékes szám megtarható, pár forintos percdíjjal lehet mobilirányba telefonálni, ráadásul a vezetékes telefonok hívása díjmentes, mint ahogy a legtöbb nemzetközi hívás.
Manapság egy magára valamennyit adó cégnek fontos, hogy legyen központi telefonszáma és az ügyfeleknek ne mobiltelefonokat kelljen hívni, melyeknél nem lehet átkapcsolni. Természetesen a 21.században ahol már minden hordozható és vezetéknélküli, itt is a hordozhatóság a fő szempont, Ön vagy kollegái okostelefonjukról a világ bármely részéről tudnak fogadni és kezdeményezni hívásokat a céges számról, illetve átkapcsolni az illetékes emberhez, épp úgy mintha az irodában tennék a kényelmes asztali telefonnal, melyek szintén fontos összetevői a rendszernek.

Főbb jellemzői a digitális telefonközpontnak

  • nincs előfizetési díj
  • nincs kapcsolási díj
  • pár forintos mobil hívási percdíjak
  • ingyenes hívások vezetékes irányba
  • alacsony bekerülési költség
  • gyors megtérülés
  • olcsó/ingyenes nemzetközi hívások
  • innováció
  • megszokott asztali telefonkészülékek
  • hívás indítás és fogadás bárhonnan a világból
  • IVR(telefonos menürendszer)
  • Hangposta
  • Hangrögzítés
  • Korlátlan számú mellék
  • és még sok más...